KOMENTARZE

Artykuł: Podział ruchu tanecznego w Polsce stał się faktem

powrót

32

~Janek

Dodano: 2012-01-09 | 14:44
Ciekawe czy Śmikiel przechodzi,ktoś może wie?
31

~do 27

Dodano: 2012-01-09 | 14:20
Drogi działaczu.. Bardzo zirytowała mnie twoja wypowiedź.. Porównując piłkę nożną i halową mówisz o zupełnie innych dziedzinach sportu.. nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę.. W Boksie tak jak już przytoczył poprzednik masz wiele federacji i można walczyć o tytuł każdej.. I jeszcze jedno ! Dlaczego po zatańczeniu UK nie mogą pary tańczyć na Mistrzostwach Polski !? To jest dużym skandalem.. Mówią że tu nie tańczyć i i nie można tańczyć MP... PRZEPRASZAM BARDZO !! ALE JA CHCĘ ZATAŃCZYĆ jeden z najlepszych turniejów świata "UK" jak i MISTRZOSTWA POLSKI na które ciężko pracowałem i teraz należy mi się WYNIK NA MISTRZOSTWACH MOJEJ PRACY !!!!!!!!!!!!
30

~xxx

Dodano: 2012-01-09 | 14:08
Kto chce to odejdzie kto nie to nie i koniec kropka ,pary się rozdzielają ka,zdy ma taką samą szansę.
29

~Tancerz

Dodano: 2012-01-09 | 13:39
Do 27 ... Mylisz się mój drogi ... Skoro twierdzisz, że w innych sportach nie można być w kilku federacjach to dlaczego np.: Kliczko ma pasy mistrzowskie 3 federacji ? A co do ligi zawodowej i amatorskiej zgadzam się w 100 % (tzn jesteś albo zawodowcem albo amatorem)... Co więcej, piłkarzy, bokserów itd. utrzymują związki sportowe ... więc mogą dyktować im warunki ... dlaczego nie spojrzysz na to ? Poza tym np.: w siatkówce nic nie stoi na przeszkodzie żeby brać udziałw siatkówce halowej i plażowej.
Jeśli tylko i wyłącznie ja utrzymuję swój rozwój, to nikomu nic do tego i nie powinien stawiać mi żadnych warunków podkreślam to jeszcze raz. I nie jest to postawa roszczeniowa tylko zdrowy rozsądek.
28

~ja

Dodano: 2012-01-09 | 10:58
Pewnie przeszedłeś do tej organizacji i teraz ci nie pasuje ,narzekacie ,że był monopol teraz będzie konkurencja!
27

~do 26

Dodano: 2012-01-09 | 10:42
Człowieku!! Postawę roszczeniową w tym kraju to ma każdy młody Polak!! Masz jasno określone zasady i masz pełne prawo wyboru!! Są dwie federacje i koniec kropka!!! Wyobrażasz sobie, żeby w piłce nożnej byli zawodnicy, który raz sobie zagrają na MŚ w piłce halowej a raz w pilce nożnej na zwykłym boisku. Podobnie z bokserami, raz by sobie walczyli w boksie zawodowym raz w ligach amatorskich, raz w jeden federacji raz w drugiej!!! Czegoś takiego nie ma i nie będzie ,a Twoje roszczenia są chore!!! To jest normalne, że każda z federacji walczy o swoje, a to co zrobiło WDC tworzoąć Amateur League to jest po prostu jedne wielkie świństwo. Wyraźnie chcieli podebrać pary z WDSF. Dopóki Ci tam u góry się nie dogadają, to trzeba się opowiedzieć po jednej ze stron!! Płacisz za licencję i masz prawo tańczyć na turniejach pod egidą danej federacji!!! Tu nie ma co dyskutować za dużo!!!
26

~Tancerz

Dodano: 2012-01-09 | 01:02
Co można by zrobić... Trudno powiedzieć, twój pomysł protestu jest całkiem słuszny. Moim zdaniem po prostu, dopóki jest to dyscyplina indywidualna, finansowana z własnej kieszeni, federacja (PTT/WDSF) powinny być organizacjami umożliwiającymi mi tańczenie, od strony organizacyjnej (turnieje, baza PTT itp) bo za to przecież biorą pieniądze, żeby stworzyć system, który umożliwi mi rozwój, nie ograniczając mi wyboru o ile nie łamię prawa (prawa i zasad społecznych, nie zaś durnych przepisów mających na celu zagarnięcie dla siebie jak najwięcej kasy, bądź tworzenie monopolu). Powinno to działać trochę na zasadzie firmy i księgowości. Ja tancerz-firma płacę PTT-księgowemu, żeby umożliwili mi rozwój i prezentowanie moich umiejętności czyli stronę organizacyjną tańca, żebym nie musiał sobie organizować turniejów i zgadywać się z innymi gdzie tańczymy, czyli innymi słowy zawracać sobie czterech liter stroną organizacyjną czy tworzeniem jakichś struktur, bo moim zadaniem jest trenig. Niestety jest to trochę utopia, bo w tańcu tak jak w państwie... Organizacja/państwo powinno być dla tancerzy/obywateli nie na odwrót. Ale to chyba tylko filozoficzne gdybanie. Jedyną możliwością faktycznie byłaby rewolucja, lub wprowadzenie do zarządu ludzi, dla których priorytetem byłoby stworzenie zdrowego systemu i za to dostawaliby pieniądze, a nie na odwrót. Tak powinno być ze wszystkim i w każdej dziedzinie życia. Niestety piszę powinno, a nie jest ;(
25

~Dobry pomysl

Dodano: 2012-01-09 | 00:14
Tylko parom tanczacym uk nawet nie pozwola wejsc na parkiet ;) teraz wszystko w rekach tanczacych mp a nie tanczacych uk czy beda mieli odwage stanac w obronie i zaprotestowac tak jak zrobili to w Dani, osobiscie watpie!!!
24

~Salieri

Dodano: 2012-01-08 | 23:36
Tancerz, wpis 18
Po stokroć tak - tylko jak ominąć te federacje, związki, hę? Tancerze sami organizowali będą sobie turnieje i sędziowali? Idea słuszna ale jak to wprowadzić w życie? Bunt i rewolucja zakończona zmianami personalnymi czy co...?

Jest możliwość rejestracji par w WDSF i WDC bez krajowych związków/towarzystw? I startować tylko poza Polską?

Dopóki PTT się nie postawi WDSF albo nie zajdą zmiany w światowych federacjach to jak można cokolwiek zmienić? Ja nie wiem.
Można by np. na MP zrobić coś takiego: na parkiet już w eliminacjach wychodzą wszystkie pary i stoją. Albo tańczą ad libitum... Taki flash mob ;) jako wyrażenie własnego zdania o obecnej sytuacji. Taneczny protest, tyle :)
23

~Tancerze

Dodano: 2012-01-08 | 19:52
Chcemy PIENIADZE! Dajcie nam PIENIEDZY! Jak wy macie to my tez chcemy.
-Tancerze
22

~Tancerz

Dodano: 2012-01-08 | 18:13
Dobra nie wciskaj kitu i nie szukaj dziury w całym, bo układy to co innego i oficjalnie za protekcję nikt nie płaci, poza tym taki tancerz jak Kosa czy Wiktor faktycznie tańczą/tańczyli najlepiej w Polsce i nie bardzo może im ktoś podskoczyć. Doskonale wiesz, że w całym poście nie chodzi o protekcję sędziotrenerów. Łapiesz za słówka i szukasz dziury w krótkim poście, który ze względu na swoją długość tego tematu nie podejmie - zachowujesz się co najmniej jak świadek Jehowy. Rozmowa o sędziowaniu i protekcji to osobna sprawa, i żeby o tym podyskutować trzeba by całego dnia, lub przynajmniej postu na kilka stron, na co nie chce mi się marnować czasu, a pewnie i Tobie nie chciałoby się tego czytać.
21

~ja

Dodano: 2012-01-08 | 18:13
A ja tam gdzie dostanę stypendium tam pójdę!
20

~lol

Dodano: 2012-01-08 | 18:09
no i wszystko w temacie!! Wybierać, albo WDSF albo WDC i nie narzekać!!! ****** w banie to WDC, to jest duplikat WDSF!!! Różni się tylko kilkoma turniejami i to wszystko!!! Też tam sędziują sędziotrenerzy, też trzeba płacić kasę za licencję itp. Dla mnie wogóle szkoda gadać o tym1!!
19

~pytajnik??

Dodano: 2012-01-08 | 17:52
A sędziotrener nie pomógł?
18

~Tancerz

Dodano: 2012-01-08 | 17:46
A moim zdaniem pomijając te wszystkie durne przepisy i paragrafy, które federacje sobie tworzą. Mam pytanie : Kto finansuje mój taniec ? - tylko i wyłącznie JA.
Więc skoro ktoś (PTT/WDSF) nie daje mi absolutnie niczego, a jedynie pobiera ode mnie opłaty za licencję, członkostwo, udział w turnieju itd itp to nie ma (tu chciałbym użyć niecenzuralnego słowa) żadnego prawa mi nic dyktować. Dopóki PTT nie obejmuje mnie swoją opieką i nie daje mi absolutnie nic żebym mógł uprawiać wybraną przeze mnie dyscyplinę, to nie mają prawa mi niczego zakazywać lub nakazywać. Niech sobie będą 2 federacje, jeśli chcę być w WDSF i WDC to płacę i tu i tu i nic im do tego, jestem sobie w 2 federacjach i nikomu nie wadzę. Płacę JA i JA podejmuję decyzję czego chcę. W boksie są jakoś 4 wiodące federacje i liczą się w zasadzie tylko one. Pozostałe wymarły lub wymierają śmiercią naturalną bo nikogo dobrego tam nie ma ... tyle w temacie. Reasumując - dopóki PTT/WDSF/WDC czy czort wie co jeszcze innego nie obejmie mnie opieką - nie da mi opieki lekarskiej, stypendium, itd itp to wara ode mnie i mojej kasy. Całujcie mnie po rękach, że Wam ją daję i siedzieć cicho.

PS. Chciałem napisać jeszcze 2 słowa odnośnie pisma z 6.01.2012 ze strony PTT. Czy ZG PTT uważa nas tancerzy za debili lub ********. Czytając informację z tego dnia odniosłem wrażenie, że PTT podkreśla swoje zasługi w ugruntowaniu Polski jako imperium tanecznego przez nominację par itd. PTT nie ma nic do sukcesów tych par - czy pomogli Markowi Kosatemu bądź Wikotorwi Kiszce ( oczywiście z partnerkami) w jakikolwiek sposób żeby osiągnęli to co osiągnęli ? Wydaje mi się że raczej nie. Jedynymi twórcami tych sukcesów są owi tancerze plus sposorujący ich rodzice ( nie wnikajmy już w szczegóły czy byli to tylko rodzice czy sami tancerze byli tak obrotni, to jest w tym momencie nieważne). PTT podpisuje się pod zasługami tych tancerzy jakby ich wkład w sukces tych ludzi był ogromny. Dla mnie to hipokryzja naginanie rzeczywistości...

Dziś jest
9 października 2024

KLUB KIBICA

LUDZIE TAŃCA, SYLWETKI