KOMENTARZE

Artykuł: 24 XI 2018 - Kędzierzyn-Koźle (PTT)

powrót

Poprzednia 1234 Następna
55

~Zdjecia

Dodano: 2018-12-05 | 23:21
Zdjęć nie ma... i nie wiadomo kiedy i czy będą. Z poprzednich MP nie ma do dzisiaj....
54

~

Dodano: 2018-12-01 | 20:44
Witam
Czy są już może jakieś zdjęcia z mistrzostw (pm?) jeśli tak, to proszę o link
z góry dziękuję
53

~

Dodano: 2018-11-29 | 12:11
Pozdrawiam przedmówce serdecznie & zgadzam się, że nawet przy odmiennych opiniach można odnosić się z wzajemnym szacunkiem.
52

~- ciekawy tancerz ;)

Dodano: 2018-11-28 | 16:59
No i super,że znana historia.Tym bardziej jestem zdziwiony takim odbiorem. Przecież zdecydowana większość pozostałych sędziów zakończyła swoją parkietową przygodę jeszcze wcześniej i to znacznie. Specjalista od st nie oznacza,że nie zna techniki La bo nie umie jej zatańczyć tak jak finalista Mp którego ocenia. Życzyłbym sobie i pozostałym polskim parom więcej takich sędziów jak p. Makar na MP latin ;).
Znany Ruud, trener Malitowskiego tancerzem rzekomo był dość przeciętnym ( choć to pojęcie względne ) a szkoli najlepszych na świecie.Oczywiście nie chcę tu również ujmować pozostałym sędziom. Chodzi o argumenty, których Tancerko nie rozumiem.;) Myślę jednak ,że my i tak nadajemy zdecydowanie na bardziej podobnych falach niż niektórzy komentujący tu. pozdrawiam ;)
51

~

Dodano: 2018-11-28 | 15:51
Odpowiadam, bo zostałam wywołana do tablicy w temacie fair, a nie w kwestii urażonego ego. Historia tancerzy jest mi znana bardziej niż większości tancerzy młodzieży, tak więc bezsporne jest że obecnie Hanna Karttunen specjalizuje się w show case, a jej kariera w łacinie zamknęła się na Slaviku, a wyniki Pani Rusu są w sieci notowane w standardzie od 2003 w obecnym zestawieniu, więc będąc obiektywnym trochę trudno przypomnieć sobie wyniki w łacinie, których nie kwestionuję. Skład był jaki każdy widział i każdy kto widział występ na żywo pary o którym tyle piszemy (nie bez powodu) był zaskoczony po ocenie tego składu.
50

~ciekawy

Dodano: 2018-11-28 | 14:31
Zgadzam się aby temat Nikoliny zdecydowanie zamknąć, bo faktycznie moje pytanie ktoś sobie zinterpretował jako prośba o wypowiedź na jej temat i pozwolenie do niefajnych wypowiedzi. Ja mam swoje,wyrobione zdanie na temat jej umiejętności, możliwości i obecnej pary i nie ma potrzeby aby ktoś próbował to zmieniać. Mam oczy i swoje doświadczenia, które mi wystarczą ;)
Co do składu sędziowskiego . To myślę,że wypowiedź poniżej tez nie jest fair. Mam na myśli sędziego z zagranicy, która zdecydowanie jest wyspecjalizowana z łacinie ;) polecam sprawdzić jej historię taneczną ;) Natomiast specjalista od standardu również ma swoje sukcesy w łacinie i ma większe pojęcie o La niż większość polskich sędziów na tym turnieju, którzy nigdy nie tańczyli La na jej poziomie ;). Generalnie polecam zaznajamiać się z hiistorią poszczególnych osób przed takimi opiniami ;)
Jedyne do czego mam zastrzeżenie czy raczej pytanie to faktycznie obycie polskich sędziów z parami. Czy rozpoznawalność poszczególnych par nie sprzyja w jakimś stopniu. Konkretne para o której była mowa to totalnie obca para w wdc. Wspomniany Jarosz czy Dziedzic mimo,że tańczą polskich turniejów mało ale zdecydowanie są rozpoznawalni w porównaniu z Nikoliną i jej nowym partnerem
Poza tym nie chcę podważać wyników, bo na to wpływa zbyt wiele aspektów. Ja jestem zaskoczony i mam do tego prawo, Myślę,że takich jak ja jest wielu..
Co do pozostałych par finałowych uważam ,że pary od 2-6 miejsca reprezentują zbliżony poziom i te wyniki między nimi już się wymieniają i prawdopodobnie będą.
Aaa ktoś tam też śmiesznie skomentował,że Nikolina robiła "przeciętne wyniki" z nowym partnerem. To chce dodać ,że większość z finalistów bywali niżej lub na zbliżonej pozycji ;). Zadziwia mnie łatwość formułowania takich twierdzeń. Ktoś nadprzeciętny musiał to pisać...?
49

~bo to jest tak

Dodano: 2018-11-28 | 12:51
bo to jest tak, że w Polsce jest polityka, a poza jej granicami przypadek, nikt oprócz Igora (którego Mela prowadzi za rączkę, w pozytywnym sensie mam na myśli) nie ma stabilnej pozycji na świecie jeżeli chodzi o lacine i radzę się z tym pogodzić, bo nic lepiej nie będzie jeżeli nie będzie miał odpowiednich pleców. Musicie wyzbyć się złudzeń, że taniec się obroni, który w polskim wydaniu w amatorach nie jest na wysokim poziomie, w wersji turniejowej-sportowej. nikogo nie chce urazic, stwierdzam fakt. Ale tańczcie dalej i miejcie radość z tej pięknej dyscypliny, to jest najważniejsze.
48

~

Dodano: 2018-11-28 | 11:57
Drodzy Państwo, pora dać kres tej dyskusji, która poszybowała w złym kierunku w bardzo brzydkim stylu. Ciekawy postawił rzeczowe pytanie o skład sędziowski i ocenianie pary, która do tej pory nie tańczyła w tej federacji. Bo że skład był niefortunny to widać gołym okiem, tak naprawdę 1 sędzia zagraniczny (nie wyspecjalizowany w łacinie), w porywach 2 jeżeli do tej puli zaliczymy naszą rodaczkę Agnieszkę Melnicką, plus osoba, która słynie z takiej wiedzy, że na każdym turnieju po jej sędziowaniu są zarzuty i utytułowana Pani standardowiec (konia z rzędem temu kto wytłumaczy zasadność takiego składu - od razu obalam zarzuty, że do pewnego czasu tancerze tańczą oba style, to tak jakby do operacji kręgosłupa nająć kardiochirurga i neurochirurg i ten pierwszy to lekarz tylko coś to nie to samo). Natomiast personalne uwagi, że ktoś jest połową siebie, że się skończył, jest słaby i podjął złe decyzje świadczą tylko o kulturze i braku kompletnej empatii osób piszących i radzę poczuć się tak jakby te uwagi były kierowane do osób piszących. Co do wyników radzę ich pogłębioną analizę, bo poza wynikami w okolicach 6 miejsca zagranicą, nawet w tych turniejach, które zostały określone jako słabe niewiele polskich par może się pochwalić nawet takimi osiągnięciami. Apeluję o bycie rzeczowym i większą kulturę wypowiedzi.
47

~Ad. Mój

Dodano: 2018-11-27 | 11:43
Za granicą tez robiła przeciętne wyniki ( patrz Blacpoll, International, Asen) , pary z finału tez bardzo rzadko tańczą w Polsce ( Jarosz, Dziedzic) . Diagnoza jest zła.
46

~mark

Dodano: 2018-11-27 | 11:41
Są lepsi.Patrzcie obiektywnie.Nikolina nie tańczy sama.A partner nie jest najlepszy
45

~ciekawy

Dodano: 2018-11-27 | 10:18
Widzę, że ta rozmowa idzie w złą stronę.Moje pytanie kierowane było do widza, który na żywo widział MP i czy może się wypowiedzieć? Nikolina jest świetną tancerką, jej partner również. Nie prosiłem o diagnozę. Wystarczy spojrzeć na filmy z MP i tą jakość widać. Z resztą na turniejach za granica z powodzeniem wygrywali z finalistami MP więc nie jest to wzięte z nieba. Proszę nie robić tu polityki pt.zmiana partnera,klubu i trenerów porównywanie jej miejsc. Przede wszystkim tańczyła w innej federacji i miała inne tło. ( partnera, trenerów oczywiście miała i ma świetnych,żeby tu zaraz jakaś nadinterpretacja nie wyszła)
Interesowało mnie bardziej jak działa sędziowanie w Polsce. Czy to nie jest tak,że nowa para, w nowej federacji nie startująca na polskich turniejach, tylko do tej pory na zagranicznych nie jest skazana przez część sędziów na mniejsza uwagę?Oczywiście sędzia ocenia co widzi na dany dzień ale myślę,że znajome twarze i określone zdanie na podstawie polskich turniejów może pomagać. Zastanawiam rzeczy to mogło mieć miejsce i tyle?? żadnych afer ;)
Powtórzę dla mnie na podstawie filmów Nikolina na finał ewidentnie zasługiwała.Jak wysoko trudno powiedzieć. Natomiast brak tej pary w finale dla mnie to duże zaskoczenie i znak zapytania dlaczego??
44

~Nikolina

Dodano: 2018-11-27 | 09:12
Nikolina to ogromny potencjał, ale teraz to połowa tancerki. Warto sobie zdać sprawę, kiedy Nikolina miała największe sukcesy i była najlepszą parnerką w Polsce. Zmieniło się wszystko, partner, trenerzy, klub i Nikolina. Podjęła złe decyzje i teraz ponosi tego konsekwencje.
43

~ad niżej

Dodano: 2018-11-27 | 07:23
Niestety to jest mega niesprawiedliwe ze poziom pary oceniany jest przez pryzmat partnera, choćby partnerka na uszach stawała to jak ma nieco słabszego partnera - niestety nie przebije się !!!!! Może dlatego Nikolina nie przeszła
42

~do Bartka ad 35

Dodano: 2018-11-27 | 07:18
Nikolina ma innego partnera ale to chyba wiesz .... Może tu tkwi przyczyna ze nie weszła do finału. Nie wypisuj głupot ze ptt ma niższy poziom. dziwnym trafem klasa S zdobyta w FTS nie jest honorowana w PTT a to chyba o czymś świadczy.
41

~do 40

Dodano: 2018-11-26 | 23:20
Jedyną parą ewidentnie wyróżniająca się na tle pozostałych finałowych par jest Igor z Iriną. Poziom pozostałych par jest bardzo podobny, więc nie wiem o jakim niebie mówisz? Uwielbiam ten"ekspercki" ton...
Poprzednia 1234 Następna

Dziś jest
17 listopada 2024

KLUB KIBICA