KOMENTARZE

Artykuł: 27 IV 2013 - Myślenice

powrót

12

~

Dodano: 2016-05-08 | 17:49
Taka subiektywna uwaga: mianowicie jedna z par turnieju przez dwa tańce tańczyła bez numeru (agrafki nie wytrzymały u góry i numerek się odpiął). Nikt nie interweniował. Aby było śmieszniej w momencie gdy otrzymałem numer poprosiłem o dobre agrafki ponieważ te przypięte były zardzewiałe i powyginane. Otrzymałem odpowiedź, że innych nie ma i nie będzie. Wniosek do całej gamy zabieranych rzeczy trzeba dorzucić jeszcze agrafki !
11

~

Dodano: 2013-05-13 | 12:52
Gdzie wyniki par 10-11 lat kl. F? A było ich sporo !
10

~a

Dodano: 2013-05-03 | 00:56
ktoś wie lub znalazł czy są gdzieś w sieci zdjęcia z tego turnieju?
9

~144

Dodano: 2013-05-02 | 21:05
A ja mysle ze para 144 byla troche za slaba w lacinie. Bo standart ok ale latina slaba.
8

~do 144

Dodano: 2013-05-02 | 10:09
Para z nr 144 znajwiększym dorobkiem pudel na 1 miejscu.Podobała się.Według mnie ez zadnych zastrzeżen.Nie wiem co masz na mysli aby przyjrzec się tej parze.????
Pary 101,103,105 w pow.15 C st.tez bez zadnych uwag i tak samo 112,122,121,Marek.K .na podium.W A klasie pow.15 Lat.na 1 miejscu z dorobkiem juz 5 pudel i para 77 na druim potem cztery pary o zerowej punktacji pudel.Para z nr 78 na ostatnim.Czyzby ich poziom byl tak niski??Sędziowie tak to widzieli,skoro byli na 7miejscu.Ja mysle mogli miec zly dzien,moze pary z poprzednich miejsc byly lepsze.Nie wiem na ten temat nie bede się wypowiadac.Tak samo w pow.15Bst.Para z nr 43 uplasowala sie na 6 pozycji a ma przeciez juz 7 podium.zas pozostale przed nimi z dorobkiem 0 pudeł.,no i pudlowe pary czyli 1 miejsce z 1 pudlem 2 miejsce z3 pudlami.Wtenczas majac juz wieksza ilosc pudel zgromadzonych ma sie pewien niesmak.Ale take jest zycie i nie zalamujmy sie do przodu byle blizej wyzszej klasy.
O klasie E niebede sie wypowiadac ,nigdy nie sledze te pary ,ktore dopiero rozpoczely swoja zabawe i wkazdej chwili moga skonczyc.Przed nimi jeszcze ho ho i troche WIELKA PRACA aby mowic o sukcesach.
7

~144

Dodano: 2013-05-01 | 22:22
Czy ktos z ogladajacych turniej obserwowal powyzej 15 D? Co myslicie o parze 144?
6

~klasa

Dodano: 2013-05-01 | 18:06
Para ma prawo jechac gzie jej sie podoba.
niekiedy sa pewne urazy do sedziow chociaz turniej blisko,i jada kawal drogi.
Potem przekonuja sie ze sedzia juz calkiem ma inne zdanie na temat pary obrazonej na innym turnieju.
Tak zazwyczj jest.nie dajmy sie ponosic emocjom.Walczmy.
5

~jakka

Dodano: 2013-05-01 | 15:53
Tak patrzę na wyniki, to mnóstwo par tańczy jeszcze bez pudeł, czyli dopiero weszły w klasę. Niski poziom przez to i choć jest ich duzo, żaden to sukces dla tych na podium, no bo co biliście się z 2 -3 parami tak naprawdę (bo tyle te pudła jakieś ma, a reszta z kilkunastu par danej kategorii to puste konta... lepiej jechać na mocne turnieje w Polsce, bo ta impreaz nie daje pojęcia jak ktoś dobry czy słaby jest
4

~;)

Dodano: 2013-04-29 | 19:47
turniej bardzo fajny pod kazdym wzgledem :) moze jeden minusik to parkiet ale ogolem extra
3

~tancerz

Dodano: 2013-04-28 | 12:00
Tak poczatkujących par nie wyników.
Odnośnie turnieju.
Nowy obiekt, bufet bardzo dobrze wyposażony, niezłe nagrody (sukienka do ST z kamieniami dla 1 pary w B klasie,nagrody za najszybszą rejestrację, pucharki też niczego sobie).
Turniej na duży +
Odnośnie sędziowania = My akurat nie mamy co narzekać, czas poświęcony na treningi się zwraca.
2

~wq

Dodano: 2013-04-28 | 11:00
Bo takich słabych par wyników się nie wrzuca
1

~

Dodano: 2013-04-27 | 21:52
A gdzie są wyniki 12-13F, bo na listach startowych były zgłoszone pary a na wynikach nie ma tej kategorii?

Dziś jest
17 sierpnia 2022