KOMENTARZE

Artykuł: 19 I 2013 - Jankowice

powrót

Poprzednia 1234 Następna
54

~do 29

Dodano: 2013-03-04 | 11:31
Zgadzam się, sędziowie nie powinni sędziowac swoich par :)
53

~Tancerka

Dodano: 2013-03-04 | 11:27
Ogólnie turniej bardzo mi się podobał i na 100% przyjadę na następny :) fajnie, że nie oszczędzali na pucharach dla par i były puchary nie tylko za I miejsce ale za II i III też :) jedyne co mi się nie podobało to pokaz na III blok, te dziewczyny mogłyby jeszcze trochę pocwiczyc zanim pokażą się szerszej publiczności i mogłyby pocwiczyc nad synchronizacją, ale poza tym turniej bardzo fajny :)
52

~Solo

Dodano: 2013-01-22 | 22:30
no i co z tego, ze TROCHĘ siedzą w tej klasie (w b się najdłużej siedzi) , mi sie podobali uważam ze zasłużyli na pudło nawet na 1 ale widocznie jeszcze nie są gotowi, poćwiczą i w A sobię poradzą na pewno.
51

~dla

Dodano: 2013-01-22 | 21:47
parka 43 raczej słabizna ja w finale ich nie widziałem a juz troche sie w tej klasie grzebią
50

~miszcz

Dodano: 2013-01-22 | 21:30
jak zwykle tanie gadanie z jednej strony
49

~.

Dodano: 2013-01-22 | 20:50
a teraz brawa dla mamusi, która tak ich chwali. Brawa! brawa! Głośniej! Brawa
48

~do korowód

Dodano: 2013-01-22 | 20:23
Jak mozna takie głupoty pisac.
To chyba zazdrośc kogos kto został wyeliminowany z gry.
A szczerze, ta para podoba się bardzo,skromna wie czego chce, poprostu
taniec to ich pasja.I tyle.Tej parze należą się wielkie brawa.
Brawo para 51.BRAWO!!!!!!!!!!!!
47

~korowód

Dodano: 2013-01-22 | 19:24
51 BYŁA NAJLEPSZA BO GLIWICE LEŻĄ BLISKO rYBNIKA I STĄD DUŻO POCIOTKÓW NA TRYBUNACH ,STAD TA WRZAWA
turniej taki jak inny w małym grajdołku i zwierzęta zjadają się same;((((
46

~ja

Dodano: 2013-01-22 | 19:08
Para nr51 super!!
45

~.

Dodano: 2013-01-22 | 06:36
Czy są jakieś zdjęcia, oprócz pana Zaji
44

~.

Dodano: 2013-01-22 | 06:35
Czy są jakieś zdjęcia,
43

~co racja to racja

Dodano: 2013-01-22 | 01:24
to samo z parką 51, no sorki ale to nie jest poziom na podium, na wieczystym żal ale w okolicach 40 miejsca, a tu śedziowie specjaliści widzą ich na podium, no coments
42

~do 39> friend >

Dodano: 2013-01-22 | 01:16
chyba cię nie było na tym turnieju bo zdecydowanie parka nr 43, nawet przy prezentacji była wrzawa, koleżko
41

~:)

Dodano: 2013-01-21 | 21:59
hehe ale ten taniec to jest dramat
40

~do kaka50

Dodano: 2013-01-21 | 21:22
o tym, że miejsca , przynajmniej niektóre, były przydzielone wcześniej wiemy na pewno, niektórzy niefrasobliwi tancerze mają czelność chwalić się tym w szatni, trudno tą dyscyplinę nazwać sportem, niestety
Poprzednia 1234 Następna

Dziś jest
17 sierpnia 2022