KOMENTARZE

Artykuł: WDSF ME Standard - Aarhus 2013

powrót

Poprzednia 12 Następna
19

~ad 15

Dodano: 2013-04-21 | 17:56
A ja popieram ten wpis. Jestem czynnym zawodnikiem choć w/g autora postu pewnie mieszcze się w granicach "P" :)
ale ja nie mam kasy zeby sie szkolic poza granicami kraju, wiec jestem zadowolony ze swoich wyników bo wiem,że Ci, którzy uważaja sie za Gwiazdy przy moich lekcjach może zamiataliby ogony/ Ja byłem w cwiardce MP/. Żałosne jest to, że ludzie, szkolący sie b. dużo z najlepszymi, wydający fortune na szkolenia mają marne wyniki.
Mnie też jest brak dawnego poziomu, gdzie wiadomo,że połówka MP jest wypchana po brzegi naprawdę najwyzszym poziomem. I wcale nie musiało tak być, bo "zmarnowało się" kilka młodych talentów może na miarę Mirko albo Bizokasa.
18

~ad 15 Przeciętniak

Dodano: 2013-04-21 | 16:52
Głupi wpis. To normalne że stare pary odchodzą a przeciętne dochodzą do formy i zajmują ich miejsce !
Zawsze tak było , a Tobie ile brakuje do przeciętniaków skoro w ten weakend gdzie wszystkie pary gdzieś walczą..
... Ty płaczesz nad kompem ! Zostań przeciętniakiem ...to będziesz przynajmniej kimś !!!
Ktoś taki jak Ty przynajmniej o Tobie napisze.......
17

~-

Dodano: 2013-04-21 | 13:42
przecietniacy? nie wydaje mi sie aby te pary nimi byly, ale skoro tak uwazasz to moze pokaz na co Ciebie stac na tak prestizowym turnieju. Fajnie sie krytykuje, ale docenic prace i serce ktore wkladaja w taniec, to juz ciezko
16

~Rusu

Dodano: 2013-04-21 | 00:50
Rusu na ostatnich swojich mistrzostwach europy ktore byly organizowane w Polsce zostal w 1/4, wiec nie mysle ze teraz mialby lepszy wynik. A dla kulisia i longarini to bylybich pierwsze mistrzostwa europy. Wiec jeszcze maja czas na swoje wyniki
15

~ha

Dodano: 2013-04-21 | 00:36
To nie wina zarządu tylko zawodnicy sami sobie taką sytuacje zafundowali. Większość starych dobrych par porozpadało się inni zrezygnowali w ogóle. Porobiło się kilka bardzo przeciętnych zestawień, które pośród najlepszych zasługują na ćwiartkę bo nie oszukujmy się oprócz Kosy, Sadka,Rusu to nikt wyżej się nie przebija.To jest smutne, że dobrzy odchodzą a na kariery liczą przeciętniacy, którzy pocieszają się porażkami lepszych od siebie kolegów.
14

~...

Dodano: 2013-04-21 | 00:23
Zobaczymy co zwojują miszcze na MŚ
13

~ME

Dodano: 2013-04-20 | 23:43
Jaki poziom Zarządu PTT taki wynik na ME.Gratulacje dla par.Nalezy się przyzwyczaić tak teraz już będzie cwiartka i to wszystko.
12

~Kuliś

Dodano: 2013-04-20 | 22:37
a propos podobno niesłusznie odnotował zwycięstwo w Mikołajkach bo "tańczy jak czołg"i co niezły wynik co?
a jego partnerka to jedna z najszybszych polskich tancerek, rozkręciłaby każdy czołg.
Gratuluje wam serdecznie podobnie jak i drugiej polskiej parze.
11

~Daniel

Dodano: 2013-04-20 | 20:08
YouTube LIVE odnośnik www
10

~24

Dodano: 2013-04-20 | 18:52
teraz jest przerwa!
9

~;

Dodano: 2013-04-20 | 17:26
Wycieczka? a Ty co robisz przed tym komputerem? jedz na taka wycieczke i wygraj !!!! POWODZENIA ! Proroku i znawco tematu od siedmiu bolesci! Zobacz sobie kto jest wsrod tych 24 par i zastanow sie co Ty wypisujesz.....
8

~...

Dodano: 2013-04-20 | 17:16
I na tym sie skonczy wycieczka do Danii...
A chodzi o zasady co robi PTT a swoja droga i Sadecki i Tomczak napewno byliby w polfinale a moze nawet w finale.
7

~...

Dodano: 2013-04-20 | 16:48
obie pary w 1/4 ;d nie stękajcie już ;d
6

~

Dodano: 2013-04-20 | 16:33
Obydwie pary w 36-ce,2 ,runda
5

~ja

Dodano: 2013-04-20 | 16:19
POWODZENIA))))
Poprzednia 12 Następna

Dziś jest
4 grudnia 2021