KOMENTARZE

Artykuł: CIN & CIN Polish Cup 2010

powrót

Poprzednia 12 Następna
18

~Subaru

Dodano: 2010-11-16 | 19:58
Fatalny turniej.

Ochroniarze rządzili a nie taniec. To co zrozumiałe podczas gali wieczornej, mam na myśli zajmowanie przydzielonych miejsc, podczas eliminacji jest tylko wkurzające i niepotrzebne. Gala rozpoczęła się z około 1,5 h godzinnym opóźnieniem bo celebryci musieli zlansować się do bólu (widzów i tancerzy). A rozpoczęła sie gala dopiero, gdy security stwierdziło, że dopóki wszyscy nie zajmą swoich miejsc turnieju nie bedzie. Szok!
Parkiet nie za wielki, sufit za to zbyt nisko, zupełnie brak przestrzeni. Hilton zupełnie nie nadaje się do organizowania turnieju takiej rangi. Przynajmniej z założenia takiej rangi.
Prowadzący galę celebryt ;) nie ma pojęcia o tańcu, wstyd.
Gala to święto mediów i medialnych ludków a nie tańca i tancerzy, coś sie organizatorom w łebkach przestawiło.

Można było również wymóc na Polsacie aby sprzęt był juz gotowy przed rozpoczęciem turnieju, głównie te żurawie których montaż bardzo przeszkadzał w trakcie eliminacji. To i tak jest postęp, w zeszłym roku pan z garścią gwoździ w zębach przybijał rozłażący się parkiet już w trakcie tańca.

Za co zapłaciłem 120 zł? Do Hiltona na CinCin już nie pójdę, wolę Sulejówek - tam przynajmniej są pasjonaci a nie... sami sie domyślcie... ;) Do Koziej Wólki pojadę a do Hiltona - nie!
Z turbodoładowaniem
17

~

Dodano: 2010-11-16 | 13:58
bull shit! Mroz and Sobczyński have a good place because Pan Marek is a very big politic. CIN-CIN, TROPICANA, last GOC is shit. all competition's where Pan Marek judge is shit. only money is important on this "club". i know it because i danced in his club. only Kamil Pucko and Łukasz Tomczak is a really good dancer's.
anyway, good luck guys.
Y.T.
16

~...

Dodano: 2010-11-14 | 17:19
hehe noo gratulacje w GPP JUNIOR II tylko dwie polskie pary ;)
15

~.

Dodano: 2010-11-14 | 15:57
Kurczyński? kto to jest?
14

~ad niżej

Dodano: 2010-11-14 | 13:23
a tak w ogóle to Kurczyński reprezentuje Duet, a nie Contre...
13

~.

Dodano: 2010-11-14 | 13:19
wlasnie nie obwiniajcie tutaj par bo one nic nie zrobily .mroz np.zasluguje na to miejsce bo jest naprawde dobry .
12

~marek;/

Dodano: 2010-11-14 | 13:17
Przekrety niesamowite . Brak slow . ;/ jak p.Marek nie sedziuje to jego pary nie zajmuja wysokich miejsc ;/
to sa czyste kpiny .
11

~

Dodano: 2010-11-14 | 11:33
Mnóstwo zazdrośników na tej stronie . Ja uwazam że turniej na dobrym poziomie organizacyjnym , dużo ciekawostek artystycznych , dobre pary , choć szkoda , że nie najlepsze polskie pary . Sami się zjadamy naszą nienawiścią do kogoś bo z nami wygrał . Pary z Contry naprawdę reprezentują wysoki poziom i bez względu na krytykę są dobre co widać na innych turniejach . Mróz super jak zawsze , coraz lepiej . Sobczyński ok! , Kurczyński b.dobrze , Kolesiński pnie się coraz wyżej . Naprawdę nie ma im czego zazdrościć sa dobrzy . Reszta musi tak dużo pracować jak oni .
Gdyby tak rozumowac jak wielu tutaj na tej stronie , to nie ma sensu jeździć nigdzie bo organizatorzy zawsze zrobia przekręt . Jelenia Góra i Wrocław -przekręt , Olsztyn -Przekret , Elbląg-Przekret i tak dalej ,dalej -straszna głupota .
UWAŻAM ŻE DOBRY TANCERZ ZAWSZE SIE OBRONI !
Powodzeni wszystkim parom dzisiaj
10

~kabul

Dodano: 2010-11-14 | 11:03
Byłem na turnieju tylko jako widz i powiem szczerze, że turniej mi ani mojej partnerce się kompletnie nie podobał. Był to "turniej" robiony na pokaz dla elit i gwiazd. To jest jedyny turniej na którym tancerze nie są głównymi bohaterami imprezy lecz jakieś lipne pokazy aktorów itd. Wielki minus dużo straconej kasy, mały parkiet dla par. Chciałem tak startować w przyszłym roku ale na pewno mnie tam więcej nie zobaczą, poza tym poziom nie był oszałamiający oprócz pierwszej trójki par amatorów latin i zwycięskiej pary z Włoch w zawodowcach w standardzie.

PS. Mimo, że pan Marek jaki jest taki jest ale nie obrażajcie jego par, bo dobrze wiecie, że te pary jeżdżą na MP i na Blackpool, tym bardziej, że nie możemy obrażać takiej pary jak Łukasz Tomczak i Ola Jurczak bo tańczą wspaniale, a tańczą dla Contry.

Gratuluję wszystkim polskim parom!
9

~polish cup

Dodano: 2010-11-13 | 23:38
he he do przewidzenia to było :/
8

~cin&cin

Dodano: 2010-11-13 | 23:12
brak słów ;/
7

~cin cin

Dodano: 2010-11-13 | 23:08
alez z contry same gwiazdy sobek, mroz a co reszta polskich par na turnieju p. CHOJNACKIEGO to cieniaki pary p.Marka tancza tylko na turniejacch gdzie on sedziuje dlgo ich nie zobaczymy dopiero na MP bo tam bedzie ich TATUŚ
6

~47

Dodano: 2010-11-13 | 22:47
Gratulacje p.marku contra górą,pan to potrafi wychować zawodników -kabaret
5

~b

Dodano: 2010-11-13 | 22:41
chojnacki przegina nie ma co jeżdzi na cin &cin -parodia ,
4

~Marek

Dodano: 2010-11-13 | 21:50
JAJA!! szkoda ze wszystkie pary z contry nie sa w finale.... MAREK OGARNIJ SIE BO TO JUZ PRZYPOMINA CYRK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poprzednia 12 Następna

Dziś jest
23 stycznia 2022